Müşteri memnuniyetini ön planda tutmayı, gizlilik prensibine bağlı, hızlı, güvenilir ve etkin hizmet vermeyi politika edinmiş Asya Patent bu politikaya uygun hareket ederek ISO 9001 Kalite Yönetimi belgesi almıştır.
Asya Patent Ofisi, güncel ISO 9001: 2008 kalite yönetim sistemi kapsamında tüm işleyişini prosedürlerle kayıt altına alarak;
– İşin başlangıçta doğru olarak yapılmasını,
– İşlemler için talep edilen bilgi ve belgelerin doğru şekilde alınarak süre kayıplarının önüne geçilmesini,
– Müşterilerin doğru bilgilerle haklarının tesisini kurarak iç ve dış pazarlarda rekabet gücünün artmasını,
– Müşterilerin hizmet kalitesiyle beraber elektronik ortamda işlemlerinin takip edilmesini,
– İşlem süreçlerinin müşterilere verilen terminlere uygun sonuçlandırılmasını,
– Müşteri taleplerinin karşılığını aldığını görerek memnun olmasını sağlamaktır.